Visjon:
“Skape gode øyeblikk, sammen”
Hvordan:
- Etablere trygge og tillitsfulle relasjoner til mine kunder
- Kunne vise empati, medfølelse og innlevelse for utfordringene kundene måtte møte når helsen begynner å svikte.
- Bidra til praktisk hjelp til die behov.
- Bruke mye humor og latter i våre møter, skape en lett og trygg atmosføre.
- Legge til rette for “Den gode samtalen”. Hvor du skal bli møtt med din historie, dine tanker og følelser på en respektert og verdig måte.
Verdigrunnlag:
- Empati: Vise empati og respekt i enhver interaksjon, og streber etter å forstå og imøtekomme individuelle behov.
- Kvalitet: Forplikte meg til å levere tjenester av høy kvalitet, basert på faglig kompetanse og kontinuerlig forbedring.
- Integritet: Virksomheten bygger på ærlighet, tillit og integritet, og jeg vil alltid handle i tråd med høyeste etisk standard.
- Ansvar: Jeg tar ansvar for mine handlinger og streber etter å være en pålitelig støtte for mine kunder.
Fundamentet for verdigrunnlaget mitt er det kristne verdigrunnlaget som innebærer en forståelse av mennesket som skapt i Guds bilde. Det gir alle mennesker en unik verdi som ingen har rett til å krenke.
Dette innebærer for meg å vise en grenseløs nestekjærlighet og medfølelse ovenfor ethvert menneske jeg møter, uansett livssituasjon. Og ha et større perspektiv ovenfor de jeg møter på min vei.
Og ikke minst, møte ethvert menneske med en ikke-dømmende holdning og la dine behov styre omsorgen og bistanden som jeg kan hjelpe deg med.